czwartek, 2 stycznia 2014

Happy New Year!, czy coś tam....

Witajcie miśki!
ALE TEN CZAS LECI JUŻ 2014 ROK!
WUUUHUUU
Tyle tego było w tym roku! Chyba najwspanialszym momentem dla mnie było pobicie rekordu TT z #PolandNeedsTMHTour i jak dostałam na święta MM.
A jaki był wasz najlepsze moment w tym roku?














Tak więc. Stay Strong moi drodzy. Moim postanowieniem noworocznym jest zrzucenie wagi.
Bo choć sie boje wag jak cholera i nie ważyłam się od ponad roku to wiem, że przez święta przybyło mi  2,3 kg, a ja od 2 lat utrzymuję tą samą wagę. Zresztą. Muszę i tak poćwiczyć te fałdki na brzuchu.
A jakie jest wasze noworoczne postanowienie?
Love, Zosika PL

1 komentarz:

  1. Ja chcę lepiej nauczyć się angielskiego ;) Połóż wagę na szafce czy czymś w tym stylu i ją zrzuć.. GOTOWE! Jestem pewna że jesteś piękna <3

    OdpowiedzUsuń