poniedziałek, 25 listopada 2013

NIESPODZIANKA!

Hejka to znowu ja!

Mam dla Was małą niespodziankę. Może nie jest taka fajna, jednak liczy się gest, prawda? Do rzeczy. Niedługo będą święta. A dokładnie za 29 dni. I zacznie się ubieranie choinki.
Wystawianie ocen, niestety. I takie inne rzeczy. Mój post skupia się nie na świętach tylko na kartkach świątecznych. Mam wielką ochotę sprawić aby uśmiech pojawił się właśnie na Twojej twarzy. Dlatego pragnę wysłać WSZYSTKIM co w komentarzu napiszą, że chcą dostać takową kartkę. Posiadam troszkę talentu plastycznego, dlatego mogę zrobić Ci nawet z idolem lub zwykłą to zależy od Ciebie. Mam nadzieję, że podoba się pomysł i będzie wielu chętnych, kartki wysyłam bez limitu. Czekam na zgłoszenia. Możecie również napisać do mnie na moim twitterze lub na moim gadu: 43399070. Więc do następnego kochani. Kocham wasz wszystkich ♥~Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz