niedziela, 17 listopada 2013

NABÓR NA TWITTEROWEGO ADMINA

CZEŚĆ! :)
Nadszedł ten dzień, w którym poszukujemy nowej osoby do prowadzenia z nami konta www.twitter.com/jestessilny!
Jeżeli chcesz współpracować z nami, to skopiuj ten formularz i wypełnij go w komentarzu pod tym postem.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Imię :
Wiek :
Płeć :
Link do twittera :
Jak długo masz twittera (tak mniej więcej) :
W jakim fandomie jesteś (jeżeli nie jesteś w żadnym, zostaw pole puste) :
Dlaczego uważasz siebie za odpowiedniego kandydata na to stanowisko:
Zgłoszenia mogą wpływać do piątku (22 listopada) do godziny 17! 
Ogłoszenie wyników o godzinie 20 tego samego dnia :)

Zapraszamy do współpracy!
Cece & Eve 

7 komentarzy:

  1. Imię: Olga
    Wiek: 18
    Płeć: kobieta
    Link do twittera: https://twitter.com/CallMeKubiak chociaż ostatnio https://twitter.com/pureignorance
    Jak długo masz twittera (tak mniej więcej) :
    W jakim fandomie jesteś: Astronauts, Hustlers, Trenchers, Glamberts, VolleyFamily, Borrusen i jeszcze kilka bez nazw ;)
    Dlaczego uważasz siebie za odpowiedniego kandydata na to stanowisko: myślę, że mogę pomóc ludziom bo mam duże "doświadczenie" w trudnych sprawach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak długo masz twittera (tak mniej więcej): jakieś 3 lata

      Usuń
  2. Imię : Paulina
    Wiek : 16
    Płeć : k
    Link do twittera : https://twitter.com/dailexy
    Jak długo masz twittera : ponad rok
    Dlaczego uważasz siebie za odpowiedniego kandydata na to stanowisko: myślę, że nadaję się na to stanowisko, bo jestem osobą, która sporo przeszła, lubię pomagać ludziom i łatwo nawiązuję kontakty
    W jakim fandomie jesteś : Stans, Lovatics, Mayniacs, Jonatics, Smilers, Directioners

    OdpowiedzUsuń
  3. Imię: podałam na twitterze
    Wiek: 16
    Płeć: kobieta
    Link do twittera: http:/twitter.com/darlinglovatos
    Jak długo masz twittera: ok 2 lata
    Dlaczego uważasz siebie za odpowiedniego kandydata na to stanowisko: chciałabym pomóc dziewczynom/ chłopcom zaakceptować siebie i pokazać, że są idealni tacy jacy są, a także wesprzeć tych którzy borykają się z jakimiś problemami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do zgłoszenia o koncie http://twitter.com/darlinglovatos
    W jakim fandomie jesteś: lovatics

    OdpowiedzUsuń
  5. Imię: Malwina
    Wiek: 14
    Płeć: kobieta
    Twitter: twitter.com/jourdanaughty
    Jak długo masz twitter: dość krótko, bo od marca
    Fandomy: jest ich dużo, bo kilkanaście, ale głównie Arianator, Kressonator, Gillian. Z tych, co nie mają fandomu, to Jourdan Dunn i Matt Bennett

    Chciałabym być adminką Waszego konta, ponieważ ktoś kiedyś pomógł mi - dzięki tej osobie już nie chcę popełnić samobójstwa. Zaciągnęłam dług u świata i chciałabym go spłacić z nadwyżką. Możecie myśleć, że moje własne problemy eliminują mnie z kandydatury, ale przez to, że je mam, jestem w stanie lepiej zrozumieć innych, a co za tym idzie - łatwiej im pomóc. Pomogłam już nieco paru osobom, jednak z Waszego konta mogłabym robić to na większą skalę. Wiem, że potrafię pomóc innym zaakceptować siebie i sprawić, żeby zaczęli się w pełni akceptować. Raz mi się udało, więc jestem pewna, że kilka następnych razów nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Wiem, że potrafię pomóc innym zaakceptować siebie" pokochać siebie*

      Usuń