poniedziałek, 18 listopada 2013

Czujesz nowość? Tak to ja ;)

Hi drodzy ziemianie!
Jestem tu nowa ale chyba to już wiecie. Nie będę pisać o sobie wiele. Jak będzie was to interesowało to opowiem coś o sobie. Chciałam tylko napisać taki powitalny post. Oczywiście jestem tutaj dla Was całą sobą. Chcę razem z wami przechodzić chwilę szczęścia, smutku, złości. Jakkolwiek dziwnie to brzmi. Pamiętajcie, że możecie pytać się o wszystko. Moi przyjaciele mówią, że udzielam wspaniałych rad. Ale sami się przekonacie. Napiszę jeszcze, że bardzo lubię pomagać innym bezinteresownie. Na dzisiaj już koniec widzimy się przy następnym poście. Jakieś pomysły na temat przewodni? Powiem w sekrecie że mam już plany co do nowych notek. Więc szykujcie się bo mogę zryć wam psychikę. Lecz jeżeli jesteś directioners już masz ją zepsutą. Dobra teraz to już serio kończę nie będę was zanudzać. A i jeśli macie jakiś problem, pytanie czy po prostu chcecie pogadać znajdziecie mnie na moim Asku , Twitterze oraz macie tu mój numer GG 43399070. Stoję dla was otworem czy jakoś tak się to mówi :) To tyle ogłoszeń parafialnych. Do następnego kochani ♥ ~Kinga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz